mylifeaboutyou

Alla inlägg under april 2011

Av Stephanie snyggaste - 25 april 2011 20:22

Bildbomb från min semester och min härliga dag i handen men älskade Emelie :)

Ber om ursäkt om jag inte har bloggat men mitt internet på mitt Ds har cpat "(

Ska fixa det senare.. :)

Men här kommer eran bildbomb som lovat :D  

Ny kläder ! :D <3

                 


Av Stephanie snyggaste - 21 april 2011 10:38

 Hej !! <33

Just nu har jag packat färdigt ! ''puhh''

Jag har packat två väskor + en påse xd<3

som sakt kommer det bara bli text inlägg denna vecka men ,,,

på söndag blir det en härlig bildbomb !!! :D <33


min autfit idag :D

  En  bra autfit för en resa ? :D

Jag tänkte att eftersom ni inte får några bilder på hela vecka  kan ni få några nu .. ? :)


          VARSEGOOOD !"!!

'

PUSS OCH HEJ STEFFIS PLAYES ! <3

Av Stephanie snyggaste - 20 april 2011 09:32

Så här ser jag ut idag ! :D <3

      Snyggt ??




Idag ska man väll packa ... Ska till månsta imorgon runt 12 tiden .. :)

Happy ! :E

Så kommer typ inte blogga ... Eller jo !

Jag kan ju blogga via mitt ds men tyvär så kan jag inte lägga upp bildert så ni får bilderna efter resan ! :D

Kommer komma hem på söndag eller lördag kväll har aktiskt ingen aning ;)


Idag regnar det !  

Det har ju förstås varit solit nästan hela veckan men det skulle inte bara dåligt med en till sol dag !

Nu så har jag laddat upp bilder på mej och min älskade Caroline !! <3


Älskarejj gumman  


Hejsvejs Steffis Playes <3 

Presentation


Tjenare !
Det här är en blogg om mitt liv och hur jag tycker å tänker :)
Hoppas du gillar bloggen och följer !


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards